Адреса:
|
Бульвар Верховної Ради 20-а
|
Телефон:
|
+380633195433
|
E-mail:
|
368sad@ukr.net
|
Сайт
|
368sad.kiev.ua
|
тип
|
Загального розвитку
|
Проектна потужність дата відкриття
|
Заклад побудований у 1962 році, розташований у типовій двоповерховій споруді з проектною потужністю 8 груп, 150 дітей
|
Розрахункова потужність
|
Наразі заклад розрахований на 8 груп; 189 дітей
|
Режим роботи
|
Дошкільний заклад працює у робочі дні з до 7.00 до 19.00 (1 група працює з 7.30 – 18.00)
|
Відповідно до вимог ст. 30 Закону України «Про освіту» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 38-39, ст.380) заклад дошкільної освіти оприлюднює таку інформацію. Ця інформація уточнюється, поповнюється та оновлюється.
|
>>>> Статут дошкільного навчального закладу <<<<
|
>>>> Ліцензія на право освітньої діяльності <<<<
|
Структура закладу освіти
|
В закладі функціонує 8 груп, з них:
2 групи для дітей раннього віку,
6 груп для дітей дошкільного віку.
Система електронного запису дітей
|
Органи управління закладу освіти
|
Адміністрація закладу дошкільної освіти № 368:
Директор – Довгополова Вікторія Миколаївна
Завгосп – Чарна Юлія Миколаївна
Основним колегіальним постійно діючим органом управління закладом дошкільної освіти № 368 є педагогічна рада.
Головою педагогічної ради закладу дошкільної освіти є його директор.
До складу педагогічної ради закладу дошкільної освіти №368 входять усі педагогічні працівники закладу, медичні працівники, інші спеціалісти.
Рішення педагогічної ради закладу дошкільної освіти вводяться в дію рішеннями керівника закладу.
Вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу дошкільної освіти № 368 є загальні
збори колективу закладу дошкільної освіти.
|
кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
За штатним розкладом
|
Відповідно до штатного розкладу в закладі дошкільної освіти працюють 39 співробітників, з них 17 педагогічний склад і 22 обслуговуючий персонал, а саме:
|
Педагоги:
|
|
Технічний персонал:
|
|
вихователь-методист
|
1
|
помічник вихователя
|
10
|
вихователь
|
18
|
кухарі
|
3
|
музичний керівник
|
2
|
комірник
|
0,5
|
керівник гуртка
|
1
|
праля
|
1
|
практичний психолог
|
1
|
кастелянка
|
1
|
інструктор з фізкультури
|
1
|
підсобний робітник
|
2
|
старша медична сестра
|
1,5
|
двірник
|
1
|
дієтсестра
|
0,5
|
сторож
|
5
|
|
|
діловод
|
0,5
|
|
|
прибиральниця
|
1
|
робітник по обслуговуванню
|
0,75
|
Наявність вакантних посад: Вакансії на сайті РУО
|
освітні програми, що реалізуються в закладі освіти та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою
|
Програми за якими працює ЗДО: «Дитина»,
Парціальні програми: «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку»,
Для старшого дошкільного віку «Я – киянин»
|
ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
|
Ліцензований обсяг - 150 дітей
У навчальному році дошкільний заклад фактично відвідують
Система електронного запису дітей
|
Мова освітнього процесу
|
Мова освітнього процесу – українська.
|
Територія обслуговування
|
Правила прийому до закладу освіти
|
Діти зараховуються до закладу керівником протягом календарного року на вільні місця у порядку черговості їх електронного запису з використанням системи електронної реєстрації з 2 років.
Заява про зарахування подається особисто одним із батьків або іншим законним представником дитини. До заяви про зарахування дитини до закладу дошкільної освіти додаються:
копія свідоцтва про народження дитини;
медична довідка, видана відповідно до статті 15 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб”, разом з висновком про те, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти.
Для зарахування дитини з особливими освітніми потребами до державного (комунального) закладу дошкільної освіти та утворення інклюзивних груп до заяви про зарахування додається висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.
|
умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами;
|
Умов архітектурної доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими проблемами не має.
Наразі діти з особливими освітніми проблемами заклад не відвідують. За потреби будуть створені умови для навчання дітей з особливими освітніми проблемами.
|
матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
|
Територія закладу і розташовані на ній приміщення (приміщення закладу, господарчі приміщення) відповідають санітарним нормам, Державним будівельним нормам України та утримуються в належному стані.
У дошкільному закладі сучасна матеріально-технічна база.
Системи водопостачання, водовідведення та опалення централізовані, підведені до всіх приміщень закладу, в робочому стані. У ЗДО на сьогодні функціонують: 6 групових приміщень, кабінет директора, методичний кабінет, кабінет практичного психолога, музична та спортивна зали, медичний кабінет; кабінет завгоспа, харчоблок, комора харчова, комора кастелянки, пральня.
У закладі дошкільної освіти створені належні умови для навчання та виховання дітей: кожна вікова група має окреме приміщення, в якому обладнано ігрову, спальну, гігієнічну кімнату та роздягальню. Всі приміщення закладу мають сучасний естетичний вигляд. Інтер`єри прикрашені сучасними яскравим та барвистим декором, тематичними стендами.
Територія закладу озеленена, має огорожу по всьому периметру. Кожна група має окремий майданчик, на якому встановлено ігрове обладнання. Тіньових навісів не має.
Територія облаштована ігровими та спортивним майданчиками.
У закладі дотримується принцип ізоляції груп одна від одної, групові приміщення для дітей раннього віку розташовані на першому поверсі і мають окремі входи. В кожній групі оформлені дієві осередки, які надають приміщенням колоритності та барвистості.
У закладі дошкільної освіти ведеться постійна та планомірна робота щодо матеріально – технічного забезпечення.
У 2020-2021 навчальному році зроблено капітальний ремонт: роздягалень в 4-х групах.
|
перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати.
|
Додаткових освітніх та інших послуг заклад дошкільної освіти наразі не надає.
|
Фінансовий звіт
|
Щорічний звіт керівника
|
Інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти
або на вимогу законодавства.
|
Напрям роботи
|
Пріоритетним напрямом роботи є: «Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами музично – театралізованої діяльності»
|