Управління освіти
       • Керівництво
       • Підрозділи управління
       • План роботи. Колегії. Звіти
       • Державні закупівлі
       • Бюджет
       • Документи, розпорядження,
          листи

       • Накази
       • Кадри
       • Вакансії
       • Очищення влади (люстрація)
       • Запобігання корупції

    Атестація навчальних закладів
    Звітування керівників навчальних    закладів
    Готуємося до нового навчального    року

    Науково-методичний центр
      • Склад РНМЦ
      • Вчителю-предметнику
      • Педагогічна майстерня
      • Інноваційна діяльність.
         Інклюзивна освіта.
         Партнерство в освіті

      • Методична допомога
      • Олімпіади. МАН. Конкурси
      • ЗНО

   Районна профспілка освітян

    Школи, лiцеї, гiмназiї, НВК
    Дошкільні навчальні заклади
    Позашкiльнi заклади
    РОС «ДНІПРО»

    Інформаційна лінія
    Об'яви
    Книга відгуків

    Звернення громадян

    До 70-ї річниці Перемоги над    нацизмом у Європі та 70-ї річниці    завершення Другої світової війни

    Національно-патріотичне виховання    юного покоління

    Контакти:
Поштова адреса:
02105,  м. Київ-105,
пр. Миру, 6-А

 Тел.: +38(044) 292-03-98
Факс: +38(044) 292-03-98


_ Нова українська школа\

Всеукраїнський конкурс «Учитель року-2016»

Партнерство Відкритий уряд

Протидія корупції

Благоустрій, озеленення та поліпшення санітарного стану в закладах освіти

Головні правила безвізового режиму з ЄС

Консультації з громадськістю

Гранти Київського міського голови

Національно-патріотичне виховання юного покоління



Київська міська державна адміністрація

Дніпровська районна влада

Міністерство освіти і науки України

Видавництва РАНОК

Київський університет імені Бориса Грінченка

Інститут післядипломної педагогічної освіти

Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Київська міська організація Профспілки працівників освіти і науки України

Урядовий партал для юних громадян

Київський Палац дітей та юнацтва

Київська Мала академія наук

Український центр оцінювання якості освіти

Київський регіональний центр оцінювання якості освіти

Центр моніторингу столичної освіти

Інклюзивна освіта: база даних освітніх, медичних і соціальних послуг

Світ Молоді - сайт для розумних школярів, прогресивних вчителів та турботливих батьків

Літні пришкільні табори

Восьма Міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти» та П’ята Міжнародна виставка освіти за кордоном «World Edu»

Рухова активність - здоровий спосіб життя - здорова нація

Восьмий міжнародний форум «Інноватика в сучасній освіті» та Четверта міжнародна виставка закордонних навчальних закладів «World Edu»




Яндекс.Метрика

На головну На головну  
Зробити початковою Зробити початковою  
Додати у вибране Додати у вибране  
Для звернень громадян Для звернень


Спеціальна школа-інтернат № 26 м. Києва
Спеціальна школа-інтернат № 26 м. Києва
Адреса: 02125 м.Київ 125, бульвар Перова 1

Телефон: 044 542 33 59, 044 542 34 39

Факс: 044 542 33 59

E-mail: internat26@i.ua

Веб-сайт: www.internat26.ucoz.ua


Профіль:

Навчання та виховання дітей з вадами у розумовому розвитку.



Спеціальна школа-інтернат № 26 м. Києва

 

Школа – інтернат № 26 Дніпровського району м. Києва функціонує з 1959 року. У 1995 році загальноосвітня школа – інтернат № 26 реорганізована у спеціальну загальноосвітню школу – інтернат № 26 для дітей з вадами розумового та фізичного розвитку, а в 2012 році змінено назву на "спеціальна школа-інтернат №26". До школи-інтернату діти направляються за рішенням Міської психолого-медико-педагогічної консультації та направленням відділу соціального і правового захисту дітей Головного управління освіти і науки Київської міської державної адміністрації. У школі-інтернаті навчаються та утримуються діти, які знаходяться на неповному державному забезпеченні. Згідно Статуту школи – інтернату навчання проводиться в режимі п’ятиденного робочого тижня. Мова навчання – українська. Станом на 1 квітня 2013 року функціонує 21 клас, у яких навчається 195 учнів. 1- 4 класи - 109 учнів; 5 – 9 класи - 86 учнів. Діти навчаються за І та ІІ відділеннями навчальної програми допоміжної школи.

 

         У 2010 році інтернат набув статусу експериментального загальноосвітнього закладу регіонального рівня. На сьогоднішній день заклад працює за двома експериментальними програмами.

І. «Інтеграція дітей із синдромом Дауна в спеціальне освітнє середовище».

Загальна тривалість експерименту: 2010 – 2016 рр.

Мета: Теоретично обгрунтувати, експиериметально перевірити осбливості оптимальної та ефективної організації навчально-виховного процесу дітей із синдромом Дауна з метою їх успішної інтеграції в світній простір; створити методичне забезпечення навчально-виховного процесу школи в системі сучасної спеціальної освіти з використанням інноваційних педагогічних технологій для розвитку дитини із синдром Дауна та передумов її інтеграції в суспільне життя.

 

Склад науково-методичної ради дослідно-експериментальної роботи за темою «Перспектива 21\3: Інтеграція дітей із синдромом Дауна в освітнє середовище».

Павлючено О.М. – автор педагогічної ініціативи, директор школи-інтернату №26.

Макарчук Н.О. – науковий керівник дослідно-експериментальної роботи, завідувач лабораторії олігофренопедагогіки спеціальної педагогіки АПН України.

Крикун Н.І. – консультант дослідно-експериментальної роботи, заступник директора з навчально-виховної роботи.

Ліщук Н.І. – координатор дослідно-експериментальної роботи темою «Перспектива 21\3: Інтеграція дітей із синдромом Дауна в освітнє середовище».

Піддубна П.М. – вчитель експериментального класу (групи).

Морозова Н.В. – вчитель розвитку мовлення (логопед) експериментального класу (групи).

Литвиненко Т.В. – асистент вчителя експериментального класу (групи)

Сидоренко Н.А. – методист районного науково-методичного центру.

Кур’янов С.В. – президент Всеукраїнської благодійної організації «Даун Синдром».

Василенко А.П. – голова батьківського комітету.

 

Дана експериментально-дослідна діяльність спрямована на Концепцію державного стандарту спеціальної освіти дітей з особливими потребами. У навчально-виховному процесі використовуються як вітчизняні програми для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, так і зарубіжні програми та методики навчання і розвитку дітей із синдромом Дауна, а саме:

- програма «See and learn» (Дивись і вчись), яка включає такі розділи: мова і читання, пам’ять, числа і математичні навички, мовлення;

- програма «Нумікон», спрямована для навчання математичних навичок дітей із синдромом Дауна, в процесі якої використовується мультисенсорний підхід і застосовуються набори наочно-практичного матеріалу;

- методика «Піктограми», в основі якої лежить наочне моделювання як метод розвитку пізнавальних здібностей, мовлення, формування здатності до планування, розуміння навколишньої дійсності;

- методика «Диференційованого навчання», що передбачає врахування індивідуальних особливостей кожного учня в умовах групування дітей за певною ознакою:

- методика розвитку мови та мовлення «ТАН- Содерберг», яка оптимізує розвиток мови та мовлення у дітей з вадами у розумовому розвитку.

 

З вересня 2012р по серпень 2015 р реалізується V етап, формувальний 

     Основні завдання даного етапу:

-         -  Спостереження за динамікою росту та розвитку, їх успіхами та досягненнями. Дослідження закономірностей засвоєння знань, формування вмінь та навичок учасниками навчально-виховного процесу.

-          - Створення чіткої системи роботи щодо підвищення педагогічної майстерності вчителів, професійного рівня спеціалістів.

-          -  Внесення коректив в інноваційну модель навчання, виховання і розвитку морально-духовної особистості та її інтеграції в освітнє середовище.

-          -  Створення та впровадження цілісної системи комплексного планування навчально-виховного процесу класного колективу та навчального закладу.

-          -  Практична апробація навчальних, корекційно-розвивальних та виховних програм експерименту.

-          -  Розробка критеріїв та методів визначення змін в особистісному розвитку учнів.

Протягом 2011–2012 н.р. здійснювалася апробація розробленої експериментальної навчальної програми з позицій реалізації комплексного підходу в організації навчально-виховного процесу в експериментальному класі командою педагогів-спеціалістів. Розроблено із врахуванням специфіки викладання учням із синдромом Дауна календарно-тематичне планування для викладання навчальних предметів.

 

З метою поширення досвіду інтеграції дітей із синдромом Дауна в освітнє середовище в рамках проекту «Перпектива 21/3»  19 травня 2012 року (за сприяння Посольства Королівства Нідерландів в Україні, проект «МАТРА») на базі спеціальної школи-інтернату № 26 відбувся семінар для батьків «Куди йти навчатися? Яким має бути навчання для дітей із синдромом Дауна? Де і коли потрібно розпочинати?». Команда проекту «Перспектива 21/3» поділилася з присутніми досвідом організації експериментального класу «Радість». Протягом дня піднімалися актуальні питання щодо шкільного навчання діток із синдромом Дауна. Батьки обмінювалися досвідом у цій сфері.

В рамках цього ж проекту 29, 30 жовтня 2012 року відбулася міжнародна науково-практична конференція для спеціалістів на тему «Досягнення та проблеми навчання дітей із синдромом Дауна».

18 травня 2013р проведено семінар на тему: «Багатогранність процесу навчання для дітей з синдромом Дауна».

У жовтні 2013р проведено психолого-педагогічний семінар «Метод соціальних історій та його застосування у роботі з дітьми із синдромом Дауна».

 

 

ІІ. Вплив баламетрики на психофізичний розвиток дітей з особливими освітніми потребами у навчально- корекційному процесі.

Мета: Розвивати позитивне відношення педагогів та батьків до фізичної корекції розвитку дітей; вивчити особливості психофізичного розвитку дитини при використанні бала метричної дошки у навчально-виховному процесі; з’ясувати вікові можливості використання бала метричної дошки в умовах навчального закладу, створити методику, спрямовану на визначення зміни у психофізичних показниках розвитку людини при використанні бала метричної дошки.

Склад науково-методичної ради дослідно-експериментальної роботи за темою «Вплив бала метрики на психофізичний розвиток дітей з особливими потребами у навчально-корекційному процесі».

Павлюченко О.М. - автор педагогічної ініціативи, директор школи-інтернату №26.

Кочерга О.В. – науковий керівник, кандидат психофізичних наук, доцент, заступник директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Шорохова В.В. – науковий консультант, методист з інклюзивної освіти науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Крикун Н.І. – заступник директора з навчально-виховної роботи.

Біленко О.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи.

Резніченко Л.Г. – вчитель фізичної культури та ЛФК.

Литвин О.О. – вчитель корекції розвитку.

Моргун О.В. – бібліотекар спеціальної школи-інтернату №26.

Сидоренко Н.А. – методист районного науково-методичного центру.

 Термін проведення дослідно-експериментальної роботи:

грудень 2011р. — грудень 2014р.

Назріла проблема входження дитини із загальними розладами розвитку в освітній простір, яка цього року окреслилась досить виразно, спонукала педагогічний колектив школи-інтернату до впровадження даного експерименту. Вправи, які включають в себе точний баланс, точне визначення часу в просторі, а також компонент зворотного зв’язку, покращують і підвищують роботу мозку і координаційних процесів, які перевершують в рентабельності і ефективності, виступаючи як засіб підвищення інтелектуальних, соціальних і спортивних результатів.

Під час роботи над вищезазначеними науково- педагогічними проектами спеціальна школа-інтернат № 26 проводить консультації з фахівцями в галузі спеціальної та інклюзивної освіти Голландії та США. Результатом педагогічної дослідно- експериментальної роботи має стати створення середовища, яке розвиватиме дитину і стимулюватиме процесуальний механізм у її мозку.

Завдання експерименту передбачали вивчення впливу вправ на баламетричній дошці на стан уваги розумово відсталих учнів 1-4 класів. Для цього створили пакет діагностичних методик для визначення стану уваги кожного учасника експерименту. Також розробили та експериментально перевірили два експрес-комплекси вправ з використанням балансувальної дошки в умовах школи-інтернату.  Звертали увагу на визначення мінімальних часових меж кількості тренувань на тиждень для кожного учня з використанням балансувальної дошки. Крім того, з’ясували алгоритм роботи школярів з використання балансувальної дошки, враховуючи принципи: від простого до складного у роботі з розумово відсталими учнями. Одним із завдань було проведення спостереження за впливом занять з використанням балансувальної дошки на покращення стану уваги в розумово відсталих молодших школярів.

Перед початком експерименту ми провели ряд занять з адаптації дітей до роботи з балансувальною дошкою, оскільки кожен клас було забезпечено відповідним знаряддям. Заняття на балансувальній дошці ми проводили тричі на тиждень по 15 хвилин щоразу.

Протягом формувального етапу проводилася спеціальна робота із педагогами спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату для розумово відсталих дітей № 26 м. Києва (анкетування, обговорення ходу та результатів експерименту, консультації, тренінги, семінари, круглі столи тощо).

Крім того, розробили загальні вказівки до вправ на балансувальній дошці:

- повідомлення чіткої інструкції вчителя учням перед виконанням вправ на балансувальній дошці;

- врахування адекватних психофізичних можливостей розумово відсталих учнів при розробці та застосуванні вправ (повинні бути легкими, зрозумілими та цікавими для виконання);

- надзвичайно обережне ставлення до розробки вправ (щоб допомогти організувати структуру мозку і розвинути нейронові з'єднання в мозку).

Дотримання вимог до знаходження учнів на балансувальній дошці, зокрема:

- переконайтеся, що ноги  стоять по центру на розміченій дошці;

- утримуйте баланс, не гойдайтеся на дошці;

- тримайте під контролем весь процес виконання вправ;

- виконуйте кожну вправу  по п'ять разів;

- слідкуйте за диханням під час знаходження на балансувальній дошці;

- слідкуйте за тим, що повинно бути у вправі - балансування, розташування по центру, послідовність, дискримінація лівої і правої сторони, перетинання середньої лінії, координація рук і очей, ритм, пам'ять і спритність кінцівок;

- слідкуйте за поставою при виконанні вправ;

- максимально  зосередьтеся на виконанні вправ.

Також враховували дотримання охоронно-педагогічного режиму під час виконання вправ на балансувальній дошці: дотримання техніки безпеки у кімнаті та під час проведення занять; врахування вікових та психофізичних можливостей дітей при дозуванні навантажень; вимоги до технічного обладнання; вимоги до одягу та взуття; повітряний режим кімнати; регулювання часу при виконанні вправ; підтримка високого емоційного рівня під час занять на дошці; використання фонової релаксаційної музики під час виконання вправ; вмотивованість до наступних занять на дошці; повторення вправ з батьками вдома.

Після проведення занять вже протягом місяця було зафіксовано позитивні зміни: діти навчилися балансувати, покращилось вміння тримати рівновагу. При виконанні вправ на балансувальній дошці покращилися стійкість  та обсяг уваги у розумово відсталих дітей. Вони уважно спостерігають, слідкуючи очима за зміною об’єктів (мішечків біні), одночасно виконують декілька завдань однієї вправи: балансування, ловіння та перекидання мішечків біні, простеження очима напряму руху мішечка. Найбільш результативними, за даними проведеного дослідження, є зміни в концентрації уваги: школярі краще зосереджуються при виконанні вправ, майже всі на другому занятті без помилок роблять 2-3 вправи, прислухаються до наданих інструкцій, отримуючи при цьому велике задоволення.

18-19 жовтня 2012 року в рамках  проведення міжнародної науково-практичної конференції – семінару для фахівців спеціальної та інклюзивної освіти «Турбота про дітей із порушеннями психофізичного розвитку: багаторівневий підхід» було розглянуто питання щодо  «Дослідження уваги та моторної  чуйності в навчальному процесі у молодших школярів із порушеннями інтелекту в процесі використання балансувальної дошки  доктора Ф.Белгау».

19 березня 2013 року взяли участь у проведенні міжнародного науково-практичного семінару для  заступників директорів спеціальних та інклюзивних навчальних закладів: «Використання інноваційного здоров’я збережувального обладнання в навчальному процесі».

20-22 травня 2013 року на базі Київського університету імені Б.Грінченка планується проведення семінару та майстер-класу «Використання обладнання з баламетрики.»

10 вересня 2013 року у спеціальній школі-інтернаті №26 відбувся семінар та майстер-клас на тему: «Використання балансувальної дошки доктора Ф.Белгау в навчально-корекційному процесі». Учасники даного заходу мали можливість ознайомитися з особливостями застосування колекційного обладнання – балансувальної дошки Ф.Белгау в навчально-корекційному процесі, а також отримали важливі рекомендації щодо використання даного колекційного обладнання на заняттях для покращення перебігу психічних процесів у дітей.

 

 

 

 

 





Співробітники
  Павлюченко Ольга Миколаївна
       Директор

  Біленко Олександр Михайлович
       Заступник директора з НВР

  Крикун Наталія Іванівна
       Заступник директора з НВР (початкова школа)

  Редчич Тетяна Миколаївна
       Заступник директора з виховної роботи

  Вакуленко Галина Федорівна
       Вихователь-методист



Новини
19/11/2015  |  Наші вихованці прийняли участь у Всеукраїнському фестивалі-конкурсі «Сонце за нас»

Учениця 8 класу Комаренко Тетяна була відзначена премією від Фонду пам’яті Блаженнішого Митрополита Володимира.

докладніше...

09/09/2014  |  Представники батьківського комітету разом з педагогами спеціальної школи-інтернат №26 відвідали поранених бійців АТО.

По закінченню свята Першого дзвоника педагоги та представники батьківського комітету спеціальної школи-інтернат №26 виступили з ініціативою надати посильну матеріальну допомогу пораненим бійцям АТО, які перебувають на лікуванні у військовому госпіталі.

докладніше...






    Пошук по сайту
   
   


    Привітання

Навчатись
на відмінно
Бажаєм
вам віднині.
Батькам своїм
на радість,
На славу Україні!

 

 

 Графік надання інформаційно-консультативної допомоги біженцям та особам, які потребують додаткового захисту, з питань вивчення української мови, культури, державного устрою України (2015-2016 н.р.)

 Інформація про укриття населення Дніпровського району м. Києва та порядок оповіщення при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру

 Методичні рекомендації щодо підготовки населення до дій в умовах  загрози або вчинення терористичного акту

 Лист-звернення до громадян від імені СБ України 

 ЦЕНТР ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ ВИМУШЕНИМ ПЕРЕСЕЛЕНЦЯМ
 

   Інформація для громадян України, які прибувають з тимчасово окупованих територій та територій проведення АТО щодо навчання в закладах освіти Дніпровського району м. Києва Контактні телефони:

Дошкільні навчальні заклади:

 (044) 559-27-36, начальник відділу з питань дошкільної освіти Фальковська Наталія Володимирівна;

 

Загальноосвітні навчальні заклади:

 (044) 292-00-83, головний спеціаліст відділу з питань загальної середньої освіти Слюсарчук Наталія Олексіївна

«Гаряча лінія» Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації (044)272-04-82, з 9-00 до 18-00

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання   

 

 

 

//
>>>    

    Вхід для користувачів
Логін:    
Пароль:    
   

Декларування 2017

Графік роботи управління Пенсійного Фонду України  у Дніпровському районі м. Києва

Субсидії по новому!

Освітня карта Києва

Сплатити комунальні Дитячі садочки м.Київ

Всеукраїнська безкоштовна шкільна освітня мережа

Всеукраїнський науково-практичний журнал Директор школи ліцею гімназії

Освітній портал «Педагогічна преса»

Портал освітян України «ПЕДРАДА»

 Антикорупційний урок

Громадська організація “Ла Страда-Україна”

Громадська організація “Ла Страда-Україна”


Сайти НЗ району
Навчально-виховний комплекс "Домінанта" Навчально-виховний комплекс
Навчально-виховний комплекс № 30 “ЕкоНад” Навчально-виховний комплекс № 30 “ЕкоНад”<br> (спеціалізована школа І ступеня з поглибленим <br>вивченням іноземних мов – гімназія) м.Києва
Навчально-виховний комплекс № 167 Навчально-виховний комплекс № 167 з поглибленим вивченням німецької мови (спеціалізована школа І ступеня – гімназія) м.Києва
Навчально-виховний комплекс № 176 Навчально-виховний комплекс № 176 (спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням іспанської мови  – суспільно-гуманітарна гімназія) м.Києва
Навчально-виховний комплекс № 209 «Сузір’я» Навчально-виховний комплекс № 209 «Сузір’я» м.Києва
Навчально-виховний комплекс Монтессорі Навчально-виховний комплекс Монтессорі з поглибленим вивченням англійської мови (дошкільний навчальний заклад-школа І ступеня) м.Києва
Гімназія № 136 Гімназія № 136 м. Києва
Гімназія № 191 імені П.Г.Тичини Гімназія № 191 імені П.Г.Тичини м.Києва
Гуманітарна гімназія “Гармонія” Гуманітарна гімназія “Гармонія” м.Києва
Навчальний заклад «Гімназія «Столиця» Навчальний заклад освіти «Гімназія «Столиця» м.Києва
Ліцей № 208 Ліцей № 208 м.Києва
Технічний ліцей Технічний ліцей м.Києва
НВК № 141 «ОРТ» м.Києва Навчально-виховний комплекс № 141 «Освітні ресурси та технологічний тренінг» міста Києва
Русанiвський лiцей Русанiвський лiцей м.Києва
Український колеж iм. В.О. Сухомлинського (СШ № 272) Український колеж iм. В.О. Сухомлинського (СШ № 272) м.Києва
Академія сучасної освіти Cпеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І ступеня «Академія сучасної освіти»
СЗШ № 4 Середня загальноосвітня школа <br>І-ІІІ ступенів № 4 м.Києва
Спеціалізована школа № 31 Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 31 м.Києва з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу
СЗШ № 42 Середня загальноосвітня школа <br>І-ІІІ ступенів № 42 м.Києва
Спеціалізована школа № 65 Спеціалізова школа І-ІІІ ступенів № 65 м. Києва з поглибленим вивченням іноземних мов
СЗШ № 66 Середня загальноосвітня школа № 66
СЗШ № 81 Середня загальноосвітня школа <br>І-ІІІ ступенів № 81 м.Києва
Спеціалізована школа № 98 Спеціалізована школа № 98 з поглибленим вивченням англійської мови
СЗШ № 99 Середня загальноосвітня школа <br>І-ІІІ ступенів № 99 м.Києва
СЗШ № 103 Середня загальноосвітня школа <br>І-ІІІ ступенів № 103 м.Києва
Спеціалізована школа № 120 Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №120м.Києва з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу
Спеціалізована школа № 125 Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 125 м. Києва з поглибленим вивченням англійської мови
СЗШ № 126 Середня загальноосвітня школа<br>І-ІІІ ступенів № 126 м. Києва
СЗШ № 128 Середня загальноосвітня школа<br>І-ІІІ ступенів № 128 м. Києва
Спеціалізована школа № 129 Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 129 м. Києва з поглибленим вивченням англійської мови
Спеціалізована школа № 137 Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 137 м.Києва з поглибленим вивченням англійської мови
СЗШ № 146 Середня загальноосвітня школа<br>І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва
СЗШ № 158 Середня загальноосвітня школа <br>І-ІІІ ступенів № 158 м. Києва
СЗШ № 180 Середня загальноосвiтня школа № 180
СЗШ № 182
СЗШ № 184 Середня загальноосвiтня школа № 184
Спеціалізована школа № 188 Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 188 м. Києва з поглибленим вивченням російської мови
СЗШ № 201 Середня загальноосвiтня школа № 201
СЗШ № 224 Середня загальноосвiтня школа № 224
Спеціалізована школа № 234 Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 234 м.Києва з поглибленим вивченням економіки і права
Спеціалізована школа № 246 Спеціалізованої школи I-III ступенів № 246 <br>м. Києва з поглибленим вивченням<br> англійської мови
СЗШ № 258 Середня загальноосвiтня школа<br> І-ІІІ ступенів № 258 м. Києва
Спеціалізована школа № 265 Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 265 м. Києва з поглибленим вивченням предметів художньо - естетичного циклу
Спеціалізована школа № 327 Спеціалізована школа № 327 І ступеня з поглибленим вивчанням іноземних мов
ДНЗ № 433 "Дивосвіт" Дошкільний навчальний заклад <br>№ 433
Спеціальна школа-інтернат № 26 Спеціальна школа-інтернат № 26 м. Києва
ДНЗ № 368 Дошкільний навчальний заклад<br>№ 368
ПНЗ
"Зміна"
Позашкільний навчальний заклад<br>«Центр технічної і художньо-естетичної <br>творчості для дітей та юнацтва «Зміна» <br>м. Києва»
ЦДЮТ Центр дитячо-юнацької творчості
СЮТ-ЦНТТМ Станція юних техніків – Центр науково-технічної творчості молоді
ДЮХС Дитячо-юнацька хореографічна студія „Щасливе дитинство”
© 2009-2017. Інформаційна підтримка IT-SOURCE