Управління освіти
       • Керівництво
       • Підрозділи управління
       • План роботи. Звіти. Колегії
       • Державні закупівлі
       • Бюджет
       • Прозорість та інформаційна           відкритість закладів освіти
       • Документи, розпорядження,
          листи

       • Накази
       • Кадри
       • Вакансії
       • Очищення влади (люстрація)
       • Запобігання корупції
       • Освіта для дітей з тимчасово
          окупованих територій


      • Учитель року
      • Атестація
      • Педагогічна майстерня
      • Інноваційна діяльність
      • Інклюзивна та спеціальна освіта
      • Партнерство в освіті
      • Методична допомога
      • Олімпіади. МАН. Конкурси
      • ЗНО, ДПА

   Інклюзивно-ресурсний центр № 4
   Інклюзивно-ресурсний центр № 13
   Районна профспілка освітян

    Школи, лiцеї, гiмназiї, НВК
    Дошкільні навчальні заклади
    Позашкiльнi заклади
    РАДА «ДНІПРО»

    Інформаційна лінія
    Об'яви
    Книга відгуків

    Звернення громадян

    Національно-патріотичне    виховання юного покоління

    Контакти:

Поштова адреса:
02105,  м. Київ-105,
пр. Миру, 6-А
Тел.: +38(063)319-78-00
Email: dniprosvita@kmda.gov.ua


Міністерство освіти і науки України

Київська міська державна адміністрація

Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Дніпровська районна влада

Нова українська школа

Київський університет імені Бориса Грінченка

Інститут післядипломної освіти

Освітня карта Києва

Київський Палац дітей та юнацтва

Український центр оцінювання якості освіти

Київська Мала академія наук

Україна – НАТО

Консультації з громадськістю

Сучасні заклади освіти - 2024



На головну На головну  
Зробити початковою Зробити початковою  
Додати у вибране Додати у вибране  


Спеціалізована школа № 327 І ступеня з поглибленим вивчанням іноземних мов
Спеціалізована школа № 327 І ступеня з поглибленим вивчанням іноземних мов
Адреса: 02152
м.Київ-152
вул. І.Миколайчука, 9-Б

Телефон: +380633198327

E-mail: 327tanya@ukr.net

Веб-сайт: http://school327.kiev.ua/


Профіль:

Високий рівень початкової освіти; дитиноцентримз, орієнтація на потреби учня в освітньому процесі; формування компетентностей, потрібних для самореалізації учня; наскрізний процес виховання, який формує цінності; система позаурочної роботи; педагогіка, що грунтується на партнерстві між учнем, учителем та батьками. 
Щорічно школярі беруть участь у:
-  Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч»;
-  Всеукраїнському конкурсі з німецької мови «Орлятко»;
-  Всеукраїнському конкурсі з французької мови «Галлус»;
-  Міжнародному екзамені Pearson Test of  English Young  Learners;
-  Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»;
-  Міжнародному  конкурсі з української мови імені Петра Яцика.
Підписана  угода  з Анатолійським ліцеєм Бахчеліевлер районного управління освіти  Бахчеліевлер м. Стамбула.
Налагоджена співпраця колективу з Міжнародним освітньо-методичним центром PEARSON-DINTERNAL з питань вивчення англійської мови.

 



Спеціалізована школа № 327 І ступеня з поглибленим вивчанням іноземних мов

Дата заснування: серпень 2005 р. 
Мова навчання: українська. 
Філософія школи: У кожної дитини свій потенціал і кожна дитина варта того, щоб досягти успіху. 

Діяльність закладу спрямована на:

-      реалізацію науково-методичної проблеми «Розвиток ключових компетентностей учнів через впровадження інноваційних освітніх технологій»;

-      забезпечення підвищення рівня обізнаності вчителів щодо Концепції нової української  школи, готовності педагогів до інновацій, розуміння нової ролі учителя – коуча, тьютора, модератора в індивідуальній освітній траєкторії дитини;

-      підвищення рівня професійної компетентності вчителя, іміджологічної  культури, зростання мотивації до особистісного зростання;

-      створення умови для зростання професійної майстерності  педагогів у формуванні ключових компетентностей та наскрізних умінь учнів;

-      забезпечення збільшення частки проєктної, командної, групової діяльності у педагогічному процесі;

-  організація сучасного освітнього середовища, яке забезпечить необхідні умови, засоби та технології для навчання й виховання учнів, на основі педагогіки партнерства.

Партнерські зв’язки: 
• Міжнародний благодійний освітянський фонд ім. Я.Мудрого 
• Національний педагогічний університет ім. М.Драгоманова 
• Київський університет імені Бориса Грінченка 
Позаурочна діяльність 
До послуг школярів: 
- спортивно-оздоровчі гуртки: 
• футбол; 
• загальна фізична підготовка;
- інтелектуально-розвиваючі гуртки: 
• інформатики «LEGO-дизайн»; 
• англійської мови;
• французький клуб;
• німецький клуб; 
- художньо-естетичні гуртки: 
• вокальний ансамбль "Домісолька";
• ансамбль сопілкарів "Гойра";
• художньої праці «Арт-дизайн»;
• танцювальний.

Методична робота: 
• працюють дві предметні кафедри – початкових класів, іноземних мов; 
• динамічна група вчителів з художньо-естетичного розвитку. 
Адміністрація школи: 
Директор – Стасюк Наталія Євгенівна. 
Заступники директора з навчально-виховної роботи – Боровик Ірина Василівна, Мудрицька Ірина Володимирівна. 

Станом на 01.09.2020 р. в школі навчалося 358 учнів. Середня наповнюваність класів – 33 учні. 

Педагогічний колектив школи:

Навчально-виховний процес у закладі забезпечують 34 педагогічних працівника, освіта і спеціальність яких відповідає займаним посадам: 
● спеціалістів вищої кваліфікаційної категорії – 15 
• спеціалістів І кваліфікаційної категорії – 6
• спеціалістів ІІ кваліфікаційної категорії – 4
• спеціалістів – 6
Мають педагогічні звання: 
• “Вчитель-методист” – 9
• “Старший вчитель” – 4
• "Старший вихователь" - 2
• "Провідний бібліотекар" - 1
• "Вихователь-методист" - 3
• нагороджені знаком “Відмінник освіти України” – 8 

Четверо вчителів початкових класів: Стасюк Н.Є., Боровик І.В.,  Панченко С.В., Поліщук О.Л. успішно  пройшли сертифікацію педагогічних працівників відповідно до професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти».

    За вагомий внесок у справу розвитку української освіти, за організацію та проведення якісної апробації навчальної літератури, створеної за новим Державним стандартом початкової освіти, винесено подяку учаснику апробації Стасюк Н.Є. (наказ № 1.4 /11-156.1 від 27.10.2008).
Стасюк Н.Є. входила до складу журі міського конкурсу «Вчитель року» та була включена до профільної групи з розробки проекту Міської цільової програми розвитку столичної освіти на 2016 – 2020 роки.
    Група вчителів школи була включена до складу експертної комісії з питань розробки методичних рекомендацій з використання старих підручників відповідно до положення нової програми; з питань розробки нових положень та рекомендацій ведення шкільної документації при МОН України.
    Педагоги закладу входили до творчої групи відтворення нової програми початкової школи при університеті ім. Б.Грінченка; були включені до складу комісії МОН України щодо переліку та внесення змін до підручників 4 кл.; надали рецензію на програму курсу “Християнська етика в українській культурі”.

Підтвердженням ефективної діяльності вчителів школи  є участь у районному та міському етапах конкурсу "Вчитель року" в номінаціях "Початкова школа", "Англійська мова", "Німецька мова", "Фізичне виховання",   нагородження педагогічних працівників відзнаками районного та міського рівнів.

 На базі закладу неодноразово проходили міські етапи Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки та психології, районні семінари для вчителів англійської мови за участю методистів Міжнародного освітньо-методичного центру PEARSON-DINTERNAL.

 Підвищення фахового рівня вчителів проводилося шляхом:

-                 вивчення та реалізації основних положень нормативних документів про освіту;
-                  опануванням інтернет-платформ для дистанційного навчання: Zoom, Google Classroom, ClassDojo, освітній проєкт «На Урок»;
-                 участі педагогів у брейн-рингах, веб-семінарах, тренінгах, міських та  районних науково-практичних заходах з метою обміну досвідом;
-        проходженні онлайн-курсів на освітянських платформах.

     В умовах дистанційного навчання педагогічні працівники опанували роботу на освітніх платформах: ZOOM, Googl classroom, ClassDojo, «На урок», Viber, Skype, освітній портал «Всеосвіта», Інтернет-ресурси.

Виховний аспект школи:

 Виховні заходи та завдання освітнього процесу школи спрямовані на виконання основної мети: виховання лідера – активної, творчої, впевненої особистості, яка вміє працювати в команді, приймати рішення, брати на себе відповідальність, з активною життєвою позицією; виховувати громадянина, активного і підприємливого, який згодом забезпечить розвиток потужної держави і конкурентної економіки; виховувати особистість – цілеспрямовану, усебічно розвинену, здатну до критичного мислення, патріота. Школа працювала над виховною темою: «Створення сучасного освітнього простору для  формування лідерських якостей особистості».

Базуються виховні завдання навчального закладу на ключових компонентах формули нової школи:

1. Дитиноцентризм, орієнтація на потреби учня – у закладі створена мережа гуртків, орієнтованих саме на уподобання школярів. Вихованці гуртків є постійними учасниками та переможцями районних змагань, концертних програм та шкільних виховних заходів.

2. Наскрізний процес виховання, що базується на загальнолюдських цінностях та формує цінності дитини, зокрема морально-етичні (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей) та соціально-політичні (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність). У школі розроблено заходи і програми, які охоплюють всі напрямки виховання: національно-патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, міські заходи щодо втілення національних програм, Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», затвердженої Міністерством освіти і науки України, заходи щодо зміцнення патріотизму, моральності, утвердження здорового способу життя та ін.

Окрім цього, система цінностей особистості розвивається через розвиток власного ціннісного ставлення дитини:
• до суспільства і держави
• до людей
• до природи
• до мистецтва
• до себе

3. Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками – в закладі створена система взаємодії на засадах партнерства між педагогами, учнями та батьківською громадськістю, в якій учитель є другом, а родина залучається до побудови освітньої траєкторії дитини.  Батьки є активними учасниками освітнього процесу, долучаються до організації свят, різноманітних виховних заходів, екскурсій, спільних творчих проєктів та ін.

 Виховний аспект навчального закладу спрямований на розвиток ключових компетентностей учнів:

-        вільне спілкування державною мовою – уміння висловлювати власні думки, погляди, почуття усно та письмово, усвідомлення ролі ефективного спілкування;
-        спілкування іноземними мовами – уміння розуміти висловлене іноземною мовою, продукувати власні думки, погляди, почуття іноземною мовою, уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування;
-        соціальна та громадянська компетентності – уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів; поважати закон, дотримуватися прав людини; усіх форм поведінки, потрібної для ефективної та конструктивної участі у громадському житті;
-        обізнаність та самовираження у сфері культури (загальнокультурна грамотність) – здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва; глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до різномаїття культурного вираження інших;
-        екологічна грамотність і здорове життя – уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватись здорового способу життя;
-        ініціативність і підприємливість – уміння генерувати нові ідеї та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави;
-        уміння вчитися впродовж життя – здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, вміння визначати цілі та способи їх досягнення.

Робота з обдарованими дітьми:

 Педагогічний колектив школи працює над створенням цілісної системи роботи з обдарованими дітьми.

 Одним із напрямків діяльності закладу є створення скоординованої  системи з виявлення, розвитку, підтримки та стимулювання обдарованої   дитини на основі партнерства між учителем,  учнем і батьками.

    Дієвість цієї системи підтверджується результатами та досягненнями - учні школи:
- неодноразово були переможцями районного та міського етапів Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика;
- мали відмінні та добрі результати у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»;
- були нагороджені золотими, срібними та бронзовими сертифікатами за участь у Всеукраїнських конкурсах з англійської мови «Гринвіч», німецької мови «Орлятко», французької мови «Галлус»;
- підтверджують рівень Firstwords володіння англійською мовою у Міжнародному екзамені PTEYoungLearners;                                                                                    - є активними учасниками природоохоронних акцій, малюнків, фотоконкурсів, спортивних змагань районного, міського та Всеукраїнського рівнів, різних конкурсів дитячої творчості.

 





Співробітники
  Стасюк Наталія Євгенівна
       Директор

   Боровик Ірина Василівна
       Заступник директора з НВР

   Мудрицька Ірина Володимирівна
       Заступник директора з НВР

  Боднарчук Ірина Анатоліївна
       Прибиральник

  Глаз'єва Валентина Костянтинівна
       Учитель інформатики

  Гречка Юрій Григорович
       Керівник гуртка

  Грикун Алла Миколаївна
       Учитель німецької мови

  Грищенко Альона Сергіївна
       Учитель початкових класів

  Груша Ірина Олександрівна
       Учитель початкових класів

  Давиденко Ольга Леонідвна
       Учитель початкових класів

  Дідошак Тетяна Богданівна
       Вихователь ГПД

  Дрожанікова Анастасія Сергіївна
       Вихователь ГПД

  Зименко Вікторія Іванівна
       Вихователь ГПД

  Івахненко Надія Петрівна
       Прибиральник

  Ісаєва Вікторія Євгенівна
       Прибиральник

  Камінська Олена Валентинівна
       Учитель англійської мови

  Клименко Ірина Олександрівна
       Учитель початкових класів

  Коба Олена Дмитрівна
       Завідувач господарства

  Кобзар Ірина Анатоліївна
       Учитель початкових класів

  Кощій Олександр Васильович
       Учитель фізичного виховання

  Кратасюк Світлана Олександрівна
       Вихователь ГПД

  Купрій Оксана Іванівна
       Учитель англійської мови

  Кучерява Надія Іванівна
       Учитель музики

  Леус Ангеліна Леонідівна
       Прибиральник

  Марущак Оксана Павлівна
       Учитель початкових класів

  Марчук Юлія Іванівна
       Учитель початкових класів

  Мордик Тетяна Олегівна
       Учитель іноземної мови

  Муха Олена Віталіївна
       Педагог-організатор

  Панченко Людмила Анатоліївна
       Учитель початкових класів

  Панченко Світлана Василівна
       Учитель початкових класів

  Преображенська Олена Львівна
       Учитель англійської мови

  Пушкар Тетяна Дмитрівна
       Прибиральник

  Строкань Тетяна Петрівна
       Бiблiотекар

  Суржанська Наталія Григорівна
       Медсестра

  Чаплик Катерина Миколаївна
       Керівник гуртка



 

 

 




    Вхід для користувачів
Логін:    
Пароль:    
   

© 2009-2023. Інформаційна підтримка IT-SOURCE