Профіль: Високий рівень початкової освіти; дитиноцентримз, орієнтація на потреби учня в освітньому процесі; формування компетентностей, потрібних для самореалізації учня; наскрізний процес виховання, який формує цінності; система позаурочної роботи; педагогіка, що грунтується на партнерстві між учнем, учителем та батьками. Щорічно школярі беруть участь у: - Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч»; - Всеукраїнському конкурсі з німецької мови «Орлятко»; - Всеукраїнському конкурсі з французької мови «Галлус»; - Міжнародному екзамені Pearson Test of English Young Learners; - Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»; - Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика. Підписана угода з Анатолійським ліцеєм Бахчеліевлер районного управління освіти Бахчеліевлер м. Стамбула. Налагоджена співпраця колективу з Міжнародним освітньо-методичним центром PEARSON-DINTERNAL з питань вивчення англійської мови.
Дата заснування: серпень 2005 р. Мова навчання: українська. Філософія школи: У кожної дитини свій потенціал і кожна дитина варта того, щоб досягти успіху.
Діяльність закладу спрямована на:
- реалізацію науково-методичної проблеми «Розвиток ключових компетентностей учнів через впровадження інноваційних освітніх технологій»;
- забезпечення підвищення рівня обізнаності вчителів щодо Концепції нової української школи, готовності педагогів до інновацій, розуміння нової ролі учителя – коуча, тьютора, модератора в індивідуальній освітній траєкторії дитини;
- підвищення рівня професійної компетентності вчителя, іміджологічної культури, зростання мотивації до особистісного зростання;
- створення умови для зростання професійної майстерності педагогів у формуванні ключових компетентностей та наскрізних умінь учнів;
- забезпечення збільшення частки проєктної, командної, групової діяльності у педагогічному процесі;
- організація сучасного освітнього середовища, яке забезпечить необхідні умови, засоби та технології для навчання й виховання учнів, на основі педагогіки партнерства.
Партнерські зв’язки: • Міжнародний благодійний освітянський фонд ім. Я.Мудрого • Національний педагогічний університет ім. М.Драгоманова • Київський університет імені Бориса Грінченка Позаурочна діяльність До послуг школярів: - спортивно-оздоровчі гуртки: • футбол; • загальна фізична підготовка; - інтелектуально-розвиваючі гуртки: • інформатики «LEGO-дизайн»; • англійської мови; • французький клуб; • німецький клуб; - художньо-естетичні гуртки: • вокальний ансамбль "Домісолька"; • ансамбль сопілкарів "Гойра"; • художньої праці «Арт-дизайн»; • танцювальний.
Методична робота: • працюють дві предметні кафедри – початкових класів, іноземних мов; • динамічна група вчителів з художньо-естетичного розвитку. Адміністрація школи: Директор – Стасюк Наталія Євгенівна. Заступники директора з навчально-виховної роботи – Боровик Ірина Василівна, Мудрицька Ірина Володимирівна.
Станом на 01.09.2020 р. в школі навчалося 358 учнів. Середня наповнюваність класів – 33 учні.
Педагогічний колектив школи:
Навчально-виховний процес у закладі забезпечують 34 педагогічних працівника, освіта і спеціальність яких відповідає займаним посадам: ● спеціалістів вищої кваліфікаційної категорії – 15 • спеціалістів І кваліфікаційної категорії – 6 • спеціалістів ІІ кваліфікаційної категорії – 4 • спеціалістів – 6 Мають педагогічні звання: • “Вчитель-методист” – 9 • “Старший вчитель” – 4 • "Старший вихователь" - 2 • "Провідний бібліотекар" - 1 • "Вихователь-методист" - 3 • нагороджені знаком “Відмінник освіти України” – 8
Четверо вчителів початкових класів: Стасюк Н.Є., Боровик І.В., Панченко С.В., Поліщук О.Л. успішно пройшли сертифікацію педагогічних працівників відповідно до професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти».
За вагомий внесок у справу розвитку української освіти, за організацію та проведення якісної апробації навчальної літератури, створеної за новим Державним стандартом початкової освіти, винесено подяку учаснику апробації Стасюк Н.Є. (наказ № 1.4 /11-156.1 від 27.10.2008). Стасюк Н.Є. входила до складу журі міського конкурсу «Вчитель року» та була включена до профільної групи з розробки проекту Міської цільової програми розвитку столичної освіти на 2016 – 2020 роки. Група вчителів школи була включена до складу експертної комісії з питань розробки методичних рекомендацій з використання старих підручників відповідно до положення нової програми; з питань розробки нових положень та рекомендацій ведення шкільної документації при МОН України. Педагоги закладу входили до творчої групи відтворення нової програми початкової школи при університеті ім. Б.Грінченка; були включені до складу комісії МОН України щодо переліку та внесення змін до підручників 4 кл.; надали рецензію на програму курсу “Християнська етика в українській культурі”.
Підтвердженням ефективної діяльності вчителів школи є участь у районному та міському етапах конкурсу "Вчитель року" в номінаціях "Початкова школа", "Англійська мова", "Німецька мова", "Фізичне виховання", нагородження педагогічних працівників відзнаками районного та міського рівнів.
На базі закладу неодноразово проходили міські етапи Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки та психології, районні семінари для вчителів англійської мови за участю методистів Міжнародного освітньо-методичного центру PEARSON-DINTERNAL.
Підвищення фахового рівня вчителів проводилося шляхом:
- вивчення та реалізації основних положень нормативних документів про освіту; - опануванням інтернет-платформ для дистанційного навчання: Zoom, Google Classroom, ClassDojo, освітній проєкт «На Урок»; - участі педагогів у брейн-рингах, веб-семінарах, тренінгах, міських та районних науково-практичних заходах з метою обміну досвідом; - проходженні онлайн-курсів на освітянських платформах.
В умовах дистанційного навчання педагогічні працівники опанували роботу на освітніх платформах: ZOOM, Googl classroom, ClassDojo, «На урок», Viber, Skype, освітній портал «Всеосвіта», Інтернет-ресурси.
Виховний аспект школи:
Виховні заходи та завдання освітнього процесу школи спрямовані на виконання основної мети: виховання лідера – активної, творчої, впевненої особистості, яка вміє працювати в команді, приймати рішення, брати на себе відповідальність, з активною життєвою позицією; виховувати громадянина, активного і підприємливого, який згодом забезпечить розвиток потужної держави і конкурентної економіки; виховувати особистість – цілеспрямовану, усебічно розвинену, здатну до критичного мислення, патріота. Школа працювала над виховною темою: «Створення сучасного освітнього простору для формування лідерських якостей особистості».
Базуються виховні завдання навчального закладу на ключових компонентах формули нової школи:
1. Дитиноцентризм, орієнтація на потреби учня – у закладі створена мережа гуртків, орієнтованих саме на уподобання школярів. Вихованці гуртків є постійними учасниками та переможцями районних змагань, концертних програм та шкільних виховних заходів.
2. Наскрізний процес виховання, що базується на загальнолюдських цінностях та формує цінності дитини, зокрема морально-етичні (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей) та соціально-політичні (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність). У школі розроблено заходи і програми, які охоплюють всі напрямки виховання: національно-патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, міські заходи щодо втілення національних програм, Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», затвердженої Міністерством освіти і науки України, заходи щодо зміцнення патріотизму, моральності, утвердження здорового способу життя та ін.
Окрім цього, система цінностей особистості розвивається через розвиток власного ціннісного ставлення дитини: • до суспільства і держави • до людей • до природи • до мистецтва • до себе
3. Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками – в закладі створена система взаємодії на засадах партнерства між педагогами, учнями та батьківською громадськістю, в якій учитель є другом, а родина залучається до побудови освітньої траєкторії дитини. Батьки є активними учасниками освітнього процесу, долучаються до організації свят, різноманітних виховних заходів, екскурсій, спільних творчих проєктів та ін.
Виховний аспект навчального закладу спрямований на розвиток ключових компетентностей учнів:
- вільне спілкування державною мовою – уміння висловлювати власні думки, погляди, почуття усно та письмово, усвідомлення ролі ефективного спілкування; - спілкування іноземними мовами – уміння розуміти висловлене іноземною мовою, продукувати власні думки, погляди, почуття іноземною мовою, уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування; - соціальна та громадянська компетентності – уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів; поважати закон, дотримуватися прав людини; усіх форм поведінки, потрібної для ефективної та конструктивної участі у громадському житті; - обізнаність та самовираження у сфері культури (загальнокультурна грамотність) – здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва; глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до різномаїття культурного вираження інших; - екологічна грамотність і здорове життя – уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватись здорового способу життя; - ініціативність і підприємливість – уміння генерувати нові ідеї та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави; - уміння вчитися впродовж життя – здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, вміння визначати цілі та способи їх досягнення.
Робота з обдарованими дітьми:
Педагогічний колектив школи працює над створенням цілісної системи роботи з обдарованими дітьми.
Одним із напрямків діяльності закладу є створення скоординованої системи з виявлення, розвитку, підтримки та стимулювання обдарованої дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками.
Дієвість цієї системи підтверджується результатами та досягненнями - учні школи: - неодноразово були переможцями районного та міського етапів Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика; - мали відмінні та добрі результати у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»; - були нагороджені золотими, срібними та бронзовими сертифікатами за участь у Всеукраїнських конкурсах з англійської мови «Гринвіч», німецької мови «Орлятко», французької мови «Галлус»; - підтверджують рівень Firstwords володіння англійською мовою у Міжнародному екзамені PTEYoungLearners; - є активними учасниками природоохоронних акцій, малюнків, фотоконкурсів, спортивних змагань районного, міського та Всеукраїнського рівнів, різних конкурсів дитячої творчості.
|